polskismakosz

polskismakosz

polskismakosz

Duże zmiany w polskich Mcdonaldach

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

McDonald's proponuje swoim gościom, żeby sami komponowali skład burgerów, kanapek i wrapów. Takie spersonalizowane posiłki to kierunek, w którym sieć chce podążać w przyszłości. Dzięki temu można zmienić skład burgera czy kanapki z oferty śniadaniowej w taki sposób, który najbardziej odpowiada klientowi. Można dodać nowe, albo usunąć te składniki, których nie chcemy mieć w zamawianych produktach.

Możemy dodawać nowe, albo usuwać te składniki, które nam nie odpowiadają. Wśród nowych składników znajduje się m.in. grillowany bekon, naturalny ser ementaler, pomidor, rukola i sos pikantny. Można zmieniać skład burgerów WieśMaców, McRoyal, McChicken czy McWrap. W ofercie śniadaniowej można zmienić różne rodzaje McMuffinów i McWrapów. Na stronie internetowej McDonald's znajduje się specjalne narzędzie do konfiguracji kanapek.

Usługa personalizacji jest naszą odpowiedzią na potrzeby klientów. Słuchamy sygnałów, które płyną od setek tysięcy osób każdego dnia odwiedzających lokale McDonald’s i widzimy rosnące oczekiwania indywidualnego podejścia, możliwości większego wpływu na to, co, jak i gdzie chcą oni zamawiać. Dlatego zmieniliśmy system obsługi i funkcjonowania restauracyjnej kuchni. Teraz produkty są przygotowywane pod konkretne zamówienie gości- powiedział Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska.

McDonald's ma w Polsce 385 restauracji w ponad 150 miastach i zatrudnia przeszło 19 tys. pracowników. Większość restauracji działają na zasadzie franczyzy, ale sieć ma też w Polsce własne lokale. Łącznie bary McDonald's odwiedza codziennie blisko pół miliona klientów.